Індивідуальна позакласна робота
Працюючи з п'ятикласниками, І курсом гімназії українсько-філологічного профілю, особливу увагу приділяю формуванню їх читацької компетенції, бо вважаю, що сучасний учень має бути "літературно розвиненою Я-особистістю, яка може одержувати естетичну насолоду від літературно-мистецького твору, достойно
поціновувати напрацьоване поколіннями, продукувати свої літературні
або/й мистецькі тексти. Важливо, що такий читач зможе вибудовувати
таку систему цінностей, яка допоможе йому толерантно ввійти в соціум,
світовий простір, не розгубитися, не втратити свого Я, бути конкурентоспроможним, патріотично зорієнтованим, досягаючи своїх вершин
майстерності (на сьогодні), щоб забезпечити свій сталий і літературно-духовний, і професійний розвиток" (Шуляр В.І.).
Михайло Загинайло презентує прочитану книгу
Всеволода Нестайка "Тореадори з Васюківки"
Під час уроків української літератури, індивідуальних занять учні щотижнево презентують самостійно прочитані книги українських письменників, які теж обирають самі. Вони знайомлять однокласників зі змістом твору, аналізують його ідейно-тематичне спрямування, діляться враженнями від прочитаного, готуючи рекламу книги.
Анастасія Короленко розповідає про пригоди у творі
Миколи Трублаїні "Шхуна "Колумб"
Крім того, гімназисти ведуть читацький щоденник, де описують короткий зміст книги, її аналіз, а також малюють ілюстрації до прочитаних творів. Під час Тижня книги, Свята рідної мови, Шевченківських днів відбуваються конкурси-виставки читацьких щоденників, під час яких визначаються найкращі читачі, що нагороджуються цінними подарунками - книгами сучасних українських письменників.
Коментарі
Дописати коментар