Індивідуальна позакласна робота

Працюючи з п'ятикласниками, І курсом гімназії українсько-філологічного профілю, особливу увагу приділяю формуванню їх читацької компетенції, бо вважаю, що сучасний учень має бути "літературно розвиненою Я-особистістю, яка може одержувати естетичну насолоду від літературно-мистецького твору, достойно поціновувати напрацьоване поколіннями, продукувати свої літературні або/й мистецькі тексти.  Важливо, що такий читач зможе вибудовувати таку систему цінностей, яка допоможе йому толерантно ввійти в соціум, світовий простір, не розгубитися, не втратити свого Я, бути конкурентоспроможним, патріотично зорієнтованим, досягаючи своїх вершин майстерності (на сьогодні), щоб забезпечити свій сталий і літературно-духовний, і професійний розвиток" (Шуляр В.І.).  

Михайло Загинайло презентує прочитану книгу 
Всеволода Нестайка "Тореадори з Васюківки"

Під час уроків української літератури, індивідуальних занять учні щотижнево презентують самостійно прочитані книги українських письменників, які теж обирають самі. Вони знайомлять однокласників зі змістом твору, аналізують його ідейно-тематичне спрямування, діляться враженнями від прочитаного, готуючи рекламу книги.


Анастасія Короленко розповідає про пригоди у творі 
Миколи Трублаїні "Шхуна "Колумб"

Крім того, гімназисти ведуть читацький щоденник, де описують короткий зміст книги, її аналіз, а також малюють ілюстрації до прочитаних творів. Під час Тижня книги, Свята рідної мови, Шевченківських днів відбуваються конкурси-виставки читацьких щоденників, під час яких визначаються найкращі читачі, що нагороджуються цінними подарунками - книгами сучасних українських письменників.

Коментарі

Популярні публікації