Науково-методична проблема
Науково-методична проблема:
Реалізація компетентнісного підходу у навчанні української мови та літератури.
Головною
умовою ефективності компетентнісно спрямованої освіти є
використання таких методичних підходів, які передбачають позицію учня як
активного співтворця уроку. Це
пов’язано з основними завданнями вивчення української мови і літератури в школі, коли на уроці мають здійснюватися так звані мікро- та макродіалоги, коли початкове
сприйняття читачем художнього твору корегується та поглиблюється під час його обговорення, обміну думок між усіма
учасниками навчального процесу, що призводить до створення у свідомості школяра
свого “власного тексту”, збагаченого особистісним "Я". Тобто діалог як форма життя в сучасному світі
має стати основним психологічним та
етико-культурним принципом вивчення літератури в школі. Отже,
уроки мають створювати належні умови для мотивації читацької
активності школярів, формування їхнього досвіду творчої діяльності та
емоційно-ціннісного сприйняття світу.
Компетентнісний підхід є тим інструментом, який допомагає вчителеві підвищити
інтерес до предмета, активізувати діяльність учнів на уроках і в позакласний
час, розвиває творчість учителя та учнів, сприяє реалізації програмних завдань,
підвищує продуктивність навчання.
Коментарі
Дописати коментар