Науково-методична проблема

Науково-методична проблема:

Реалізація компетентнісного підходу у навчанні української мови та літератури.

Головною умовою ефективності компетентнісно спрямованої освіти є використання таких методичних підходів, які передбачають позицію учня як активного співтворця уроку. Це пов’язано з основними завданнями вивчення української мови і літератури в школі, коли на уроці мають здійснюватися так звані мікро- та макродіалоги, коли початкове сприйняття читачем художнього твору корегується та поглиблюється під час  його обговорення, обміну думок між усіма учасниками навчального процесу, що призводить до створення у свідомості школяра свого “власного тексту”, збагаченого особистісним "Я".  Тобто діалог як форма життя в сучасному світі має стати основним психологічним та  етико-культурним принципом вивчення літератури в школі. Отже, уроки мають створювати належні умови для мотивації читацької активності школярів, формування їхнього досвіду творчої діяльності та емоційно-ціннісного сприйняття  світу.
Компетентнісний підхід є тим інструментом, який допомагає вчителеві підвищити інтерес до предмета, активізувати діяльність учнів на уроках і в позакласний час, розвиває творчість учителя та учнів, сприяє реалізації програмних завдань, підвищує продуктивність навчання. 

Коментарі

Популярні публікації